Ramowy rozkład dnia.
7.00-8.15 Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabawy odpowiadających
zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne,
tematyczne, badawcze, itp. Praca wyrównawcza – indywidualna i zespołowa, praca z
dzieckiem zdolnym – indywidualna i zespołowa. Porządkowanie miejsca pracy.
8.15-8.30 Ćwiczenia poranne. Czynności osobisto-higieniczne oraz przygotowywanie do
śniadania.
8.30-9.00 Śniadanie.
9.00-9.30 Zabawa ruchowa. Przygotowanie do wyjścia do ogrodu. Pobyt w szatni.
9.30-10.00 Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze, zabawy na sprzęcie ogrodowym,
zabawy dowolne, zabawy ruchowe.
10.00-10.15 Powrót z ogrodu. Pobyt w szatani.
10.15-10.30 Przygotowanie do zajęć.
10.30-11.30 Zajęcia organizowane całą grupą.
11.30-12.00 Zabawa ruchowa. Czynności osobisto-higieniczne w łazience. Przygotowanie
do obiadu.
12.00-12.25 Obiad.
12.25-12.30 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu. Pobyt w szatni.
12.30-13.15 Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze, zabawy na sprzęcie ogrodowym,
zabawy dowolne, zabawy ruchowe.
13.15-13.30 Powrót z ogrodu. Pobyt w szatni.
13.30-14.15 Zajęcia organizowane całą grupą. Zabawa ruchowa.
14.15-14.30 Czynności osobisto-higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorku.
14.30-15.00 Podwieczorek.
15.00-17.00 Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom
dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp.
Praca wyrównawcza-indywidualna i zespołowa. Praca z dzieckiem zdolnym – indywidualna i
zespołowa. Porządkowanie miejsca pracy. Rozchodzenie się dzieci.
Język angielski:
poniedziałek – 9.45
czwartek – 10.40