• POWITANIE

    Witaj w grupie Grzybki

  • Zajęcia dodatkowe

    Język angielski:

    poniedziałek – 9:15

    czwartek – 9:40

    Rytmika:

    wtorek – 14:45

  • Pracownicy grupy:

    Dorota Zakrzewska – zakrzewska.przedszkoledabrowa@edulomianki.pl

    Maryna Bykonya – m.bykonya@edulomianki,pl

    Poniedziałek – Piatek : 7:00 12:00 , 12:00 – 17:00 – przemiennie , zmianowo.

    Wioletta Grzelak – poniedziałek – piątek – 8:00 – 16:00

    PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW:

    1. Dla mamy Nadii, pani Darii Jarzyna za przyniesienie materiałów plastycznych.
    2. Dla mamy Szymonka, pani Magdy Pajka – Astrau za przyniesienie materiałów plastycznych.
    3. Dla mamy Zosi , pani Beaty Polc za przyniesienie książeczek, kolorownek, układanek dla dzieci, papieru xero ,kleju i kredek.
    4. Dla mamy Lidzi, pani za przyniesienie kredek.
    5. Dla mamy Basi, pani Aleksandry Czyżewskiej za przyniesienie kredek.
    6. Dla mamy Rodziców Leonka, państwa Jakubowskich za przyniesienie papieru xero i kleju.
    7. Dla mamy Mateuszka, pani Weroniki Jankowskiej za przyniesienie kredek i kleju i naklejek.
    8. Dla mamy Antosi, pani Sylwii Jasińskiej za przyniesienie kredek i kleju.
    9. Dla mamy Ignasia , pani Justyny Jasińskiej za przyniesienie kredek i kleju.
    10. Dla Rodziców Filipka, państwa Krakowskich za przyniesieni kleju , kredek i papieru xero.
    11. Dla mamy Hani, pani Justyny Serwon za przyniesienie kartek xero i kredek.
    12. Dla taty Zosi, pana Mateusza Rodak za przyniesienie kredek
    13. Dla Rodziców, Izy i Julka , Państwa Sokołowskich za przyniesienie kleju.
    14. Dla mamy Marysi, pani Doroty Węcławek za przyniesienie kredek.
    15. Dla taty Stasia, pana Jakuba Witczuk za przyniesienie kredek i kleju.
    16. Dla mamy Kubusia , pani Marleny Żebrowskiej za przyniesienie kleju, kredek i papieru xero.
  • Tematy kompleksowe:

    TEMATY KOMPLEKSOWE NA MIESIĄC LISTOPAD

    1.NA STAREJ FOTOGRAFII

    2.JESIENNA MUZYKA.

    3.MALI ARTYŚCI.

    4.CIEPŁO I MIŁO.

  • (brak tytułu)

    ZAŁOŻENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE NA MIESIĄC LISTOPAD

    • Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku.
    • Rozwijane sprawności manualnej podczas przewlekania sznurówki przez dziurki, zapinanie guzików.
    • Kształtowanie umiejętności prawidłowego, samodzielnego nakładania butów i ubrań wierzchnich.
    • Rozwijanie sprawności manualnej podczas klejenia, lepienia.
    • Rozwijanie sprawności w posługiwaniu się nożyczkami – próby cięcia po linii prostej.
    • Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.
    • Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.
    • Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szarugi jesienne, słota.
    • Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.
    • Rozwijanie umiejętności klasyfikowania według dwóch cech, przeliczania oraz porządkowania zbiorów.
    • Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej sylabowej; wyodrębnianie pierwszej sylaby; łączenie nazw zaczynających się taką samą sylabą, przeliczanie sylab w wyrazach.
    • Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
    • Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów: mama, tata.
    • Nauka piosenek i pląsów.
    • Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
    • Rozbudzanie ciekawości poznawczej – poznanie zawodów krawca, szewca, malarza, ich roli w życiu społecznym.
    • Budzenie zainteresowania zabytkami lokalnymi (pomnikami).
    • Rozwijanie postawy szacunku do innych osób – dzieci i dorosłych;
    • Wdrażanie do używania zwrotów grzecznościowych w sytuacjach wymagających przeproszenia i przyjęcia konsekwencji swojego zachowania.
    • Zachęcanie do szukania wsparcia w sytuacjach dla dziecka trudnych.
    • Wdrażanie do panowania nad emocjami, zwłaszcza trudnymi.
  • (brak tytułu)

    ZAŁOŻENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE NA MIESIAC PAŹDZIERNIK:

    • Przestrzeganie zasad zgodnego współżycia zawartych w kodeksie przedszkolaka.
    • Przestrzeganie podstawowych zasad korzystania z placu zabaw.
    • Koncentrowanie uwagi na innych osobach.
    • Uczestniczenie w zabawach integracyjnych, w kole, ze śpiewem, itp.
    • Odbieranie otaczającego nas świata poprzez różne zmysły.
    • Poznawanie zmian zachodzących w przyrodzie związanych z jesienią –     w parku, w lesie, w gospodarstwie domowym.
    • Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci.
    • Kształtowanie umiejętności klasyfikowania według jednej cechy.
    • Rozwijanie umiejętności składania obrazków z części.
    • Kształtowanie umiejętności porządkowania zdarzeń w historyjce obrazkowej.
    • Zachęcanie do aktywnego współdziałania podczas przygotowywania różnorodnych potraw – próbowanie własnych wyrobów.
    • Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
    • Kształtowanie umiejętności całościowego czytania wyrazów: park, las, borowik, maślak, cebula.
    • Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów.
    • Rozwijanie zainteresowania pracą weterynarza, leśniczego.
    • Motywowanie do wypowiadania się w różnorodnych formach plastycznych.
    • Nauka piosenek i pląsów.
    • Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
    • Kształtowanie wrażliwości na potrzeby zwierząt.
  • Zdjecia

    Zdjęcia – Grzybki – proszę kliknąć w napis

Scroll to Top
Skip to content