
- POWITANIE
Witaj w grupie Grzybki
- Zajęcia dodatkowe
Język angielski:
poniedziałek – 9:15
czwartek – 9:40
Rytmika:
wtorek – 14:45
- Pracownicy grupy:
Dorota Zakrzewska – zakrzewska.przedszkoledabrowa@edulomianki.pl
Maryna Bykonya – m.bykonya@edulomianki,pl
Poniedziałek – Piatek : 7:00 12:00 , 12:00 – 17:00 – przemiennie , zmianowo.
Wioletta Grzelak – poniedziałek – piątek – 8:00 – 16:00
PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW:
- Dla mamy Nadii, pani Darii Jarzyna za przyniesienie materiałów plastycznych.
- Dla mamy Szymonka, pani Magdy Pajka – Astrau za przyniesienie materiałów plastycznych.
- Dla mamy Zosi , pani Beaty Polc za przyniesienie książeczek, kolorownek, układanek dla dzieci, papieru xero ,kleju i kredek.
- Dla mamy Lidzi, pani za przyniesienie kredek.
- Dla mamy Basi, pani Aleksandry Czyżewskiej za przyniesienie kredek.
- Dla mamy Rodziców Leonka, państwa Jakubowskich za przyniesienie papieru xero i kleju.
- Dla mamy Mateuszka, pani Weroniki Jankowskiej za przyniesienie kredek i kleju i naklejek.
- Dla mamy Antosi, pani Sylwii Jasińskiej za przyniesienie kredek i kleju.
- Dla mamy Ignasia , pani Justyny Jasińskiej za przyniesienie kredek i kleju.
- Dla Rodziców Filipka, państwa Krakowskich za przyniesieni kleju , kredek i papieru xero.
- Dla mamy Hani, pani Justyny Serwon za przyniesienie kartek xero i kredek.
- Dla taty Zosi, pana Mateusza Rodak za przyniesienie kredek
- Dla Rodziców, Izy i Julka , Państwa Sokołowskich za przyniesienie kleju.
- Dla mamy Marysi, pani Doroty Węcławek za przyniesienie kredek.
- Dla taty Stasia, pana Jakuba Witczuk za przyniesienie kredek i kleju.
- Dla mamy Kubusia , pani Marleny Żebrowskiej za przyniesienie kleju, kredek i papieru xero.
- Tematy kompleksowe:
TEMATY KOMPLEKSOWE NA MIESIĄC LISTOPAD
1.NA STAREJ FOTOGRAFII
2.JESIENNA MUZYKA.
3.MALI ARTYŚCI.
4.CIEPŁO I MIŁO.
- (brak tytułu)
ZAŁOŻENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE NA MIESIĄC LISTOPAD
- Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku.
- Rozwijane sprawności manualnej podczas przewlekania sznurówki przez dziurki, zapinanie guzików.
- Kształtowanie umiejętności prawidłowego, samodzielnego nakładania butów i ubrań wierzchnich.
- Rozwijanie sprawności manualnej podczas klejenia, lepienia.
- Rozwijanie sprawności w posługiwaniu się nożyczkami – próby cięcia po linii prostej.
- Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.
- Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.
- Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szarugi jesienne, słota.
- Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.
- Rozwijanie umiejętności klasyfikowania według dwóch cech, przeliczania oraz porządkowania zbiorów.
- Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej sylabowej; wyodrębnianie pierwszej sylaby; łączenie nazw zaczynających się taką samą sylabą, przeliczanie sylab w wyrazach.
- Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
- Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów: mama, tata.
- Nauka piosenek i pląsów.
- Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
- Rozbudzanie ciekawości poznawczej – poznanie zawodów krawca, szewca, malarza, ich roli w życiu społecznym.
- Budzenie zainteresowania zabytkami lokalnymi (pomnikami).
- Rozwijanie postawy szacunku do innych osób – dzieci i dorosłych;
- Wdrażanie do używania zwrotów grzecznościowych w sytuacjach wymagających przeproszenia i przyjęcia konsekwencji swojego zachowania.
- Zachęcanie do szukania wsparcia w sytuacjach dla dziecka trudnych.
- Wdrażanie do panowania nad emocjami, zwłaszcza trudnymi.
- (brak tytułu)
ZAŁOŻENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE NA MIESIAC PAŹDZIERNIK:
- Przestrzeganie zasad zgodnego współżycia zawartych w kodeksie przedszkolaka.
- Przestrzeganie podstawowych zasad korzystania z placu zabaw.
- Koncentrowanie uwagi na innych osobach.
- Uczestniczenie w zabawach integracyjnych, w kole, ze śpiewem, itp.
- Odbieranie otaczającego nas świata poprzez różne zmysły.
- Poznawanie zmian zachodzących w przyrodzie związanych z jesienią – w parku, w lesie, w gospodarstwie domowym.
- Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci.
- Kształtowanie umiejętności klasyfikowania według jednej cechy.
- Rozwijanie umiejętności składania obrazków z części.
- Kształtowanie umiejętności porządkowania zdarzeń w historyjce obrazkowej.
- Zachęcanie do aktywnego współdziałania podczas przygotowywania różnorodnych potraw – próbowanie własnych wyrobów.
- Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
- Kształtowanie umiejętności całościowego czytania wyrazów: park, las, borowik, maślak, cebula.
- Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów.
- Rozwijanie zainteresowania pracą weterynarza, leśniczego.
- Motywowanie do wypowiadania się w różnorodnych formach plastycznych.
- Nauka piosenek i pląsów.
- Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
- Kształtowanie wrażliwości na potrzeby zwierząt.
- Zdjecia
Zdjęcia – Grzybki – proszę kliknąć w napis