7:30 – 8:15 | Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp. Praca wyrównawcza- indywidualna i zespołowa, praca z dzieckiem zdolnym – indywidualna i zespołowa. Porządkowanie miejsca pracy i zabawy. |
8:15 – 8:30 | Ćwiczenia poranne. Czynności osobisto-higieniczne oraz przygotowanie do śniadania. |
8:30 – 9:00 | Śniadanie |
9:00 – 9:15 | Przygotowanie do wyjścia do ogrodu. |
9:15 – 10:15 | Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze, zabawy na sprzęcie ogrodowym, zabawy dowolne. |
10:15 – 10:30 | Powrót z ogrodu, pobyt w szatni. |
10:30 – 10:45 | Przygotowanie do zajęć. |
10:45 – 11:45 | Zajęcia organizowane z całą grupą. |
11:45 – 12:00 | Zabawa ruchowa. Czynności osobisto-higieniczne w łazience. Przygotowanie obiadu. |
12:00 – 12:45 | Obiad. |
12:45 – 13:00 | Odpoczynek. |
13:00 – 14:20 | Zajęcia organizowane z całą grupą. Zabawa ruchowa. |
14:20 – 14:30 | Czynności osobisto-higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorku. |
14:30 – 15:00 | Podwieczorek. |
15:00 – 16:30 | Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp. Praca wyrównawcza – indywidulana i zespołowa, praca z dzieckiem zdolnym – indywidualna i zespołowa. Porządkowanie miejsca pracy i zabawy. |
Język angielski : poniedziałek godz. 10.40
czwartek godz. 11.10